چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
بیانیه‌ای مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور در پی جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی و به شهادت رسیدن سید حسن نصرالله و همراهان دبیر کل حزب الله لبنان، بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) کنگاور در پی جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی و به شهادت رسیدن سید حسن نصرالله و همراهان دبیر کل حزب الله لبنان، بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

«لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ ٱلنَّاسِ عَدَوَة لِّلَّذِینَ ءَامَنُواْ ٱلیَهُودَ وَٱلَّذِینَ أَشرَکُواْ... »

"بطور مسلّم، دشمن‌ترین مردم نسبت به مؤمنان را، یهود و مشرکان خواهی یافت".

بار دیگر آتش حقد و کینه یهود صهیونیست با خباثت مشرکین آمریکایی سازمان ملل، درهم آمیخت و مردی از تبار فاتح خیبر را به شهادت رساند.

یقینا ردای زیبای شهادت، برازنده قامت مجاهد کبیری است که عمر شریف خود را صرف مبارزه با سفاکان خبیث نمود.

دشمن سفاک صهیونیست گمان می‌کند که با حذف فیزیکی رهبر قهرمان حزب‌الله، می‌تواند تفکر مکتب مقاوت را از بین ببرد، غافل از اینکه مکتبی که سید شهید مقاوت بنا کرد، ادامه مکتب سرخ حسینی(ع) است که با شهادت زنده‌تر می‌شود.

مجاهد کبیر و مبارز خستگی‌ناپذیر سید حسن نصرالله(رضوان‌الله‌تعالی‌علیه) به کاروان آسمانی شهدا پیوست، اما تفکر ظلم‌ستیزی او در امت اسلامی و حتی آزادی‌خواهان جهان نهادینه گشت.

اینجانب ضمن تسلیت و تعزیت به ساحت مقدس امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و همه شیعیان و آزادی‌خواهان جهان، آمادگی خود و طلاب مدرسه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) را برای اعزام و مبارزه با رژیم صهیونیستی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین و لبنان اعلام می‌دارم.

سعید سنائی‌مهر

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) شهرستان کنگاور

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha